torstai 10. huhtikuuta 2014

moitaas

Tiiän, että kukaan ei tuu lukemaan tätä. Huvitti vaan tulla postaamaan. En alota uudelleen bloggaamista, koska en käy koneella just koskaan ja kännykällä postaaminen ei oo kovin kivaa (suomennos: en jaksa eikä kiinnosta). Tässä postauksessa ei tuu muutenkaan olemaa mitään järkeä, en jaksa kertoa yksityiskohtasta selostusta mun elämäni pienimmistäkin käänteistä enkä oikeestaan isommistakaan. Oon tullu laiskaks. Ja tuskin ketään ees kiinnostais lukea, mihin aikaan menin nukkumaan 28.10.2013 ja mitä unia näin, monelta heräsin ja sitä rataa. Ei sillä että muistaisinkaan... en muista ees viime viikon tapahtumia.

Nyt te harvat, ketkä tätä enää seuraatte, saatte todistuksen mun laiskuudesta: en laita kuvia, koska en jaksa laittaa ulkoista kovalevyä ja venailla sen käynnistymistä. Ja jotku näkee hirveen vaivan bloginsa eteen... nah vois mennä vaan kuvaamaan uutta fb-profiilikuvaa jota en tuu koskaan lataamaan fb.

Huomasitteko kuin väkisillä väännettyä mun läppä oli?

kyllähä se yks kuva löyty, mä melkein päivälleen vuosi sitte.  Kiva jakaus, muistan ku tukka oli aina silmillä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ei roskapostia.